Via het Klantenpaneel kunt u gemakkelijk uw algemene contactgegevens bijwerken.
Onder Uw klantgegevens in het Klantenpaneel portal heeft u twee tabbladen, onder Algemene gegevens; klik hier op de knop Gegevens wijzigen.
Hier kunt o.a. het e-mailadres opgeven welke voor standaard correspondentie zoals tickets gebruikt zal worden. Tevens is het mogelijk om een extra e-mailadres op te geven.
Voordat u bij ons uw wijziging doorvoert, zoals bedrijfsgegevens dan dient u, wanneer van toepassing, eerst uw gegevens bij de Kamer van Koophandel te hebben gewijzigd.
Facturatiegegevens dient u separaat te wijzigen. Voor meer informatie over het wijzigen van facturatiegegevens, zie Facturatiegegevens.
Zijn uw contactgegevens nog up to date?
Wat kunnen we voor u doen?
Wij kijken graag samen met u naar uw Telecom wensen, uw unieke situatie en hoe we daar een passende Telecom oplossing voor kunnen vinden.
Bel ons op +31 (0)88 235 0000 en ontdek de mogelijkheden.